Maar omdat nu een 10 mm spoorverbreder nodig is aan de voorkant, gaat de band niet echt mooi meer onder het spatbord passen. Ik was toch al van plan de plastic wielranden, die een beetje flodderig zijn en niet mooi aansluiten, te vervangen door mooi brede ingelaste stalen randen en dat moet dan nu maar gelkijk meegenomen worden. En dan gelijk een stapje verder als de mogelijkheid er toch is, daarom de spacers voor de aandrijfassen gemaakt. De Sud heeft origineel al 22 mm spacers op de bak, een 33 bak heeft flenzen die 12 mm verder naar buiten komen en geen spacers en ik heb vanalles gemeten. Ik heb nu een 1700 33 bak liggen maar die heeft een vertand wiel voor de snelheidsmeter sensor ipv het Sud wormwiel en ik heb van een goede reserve Sud bak de uitgaande ashuizen gemold om te kijken hoe het in elkaar zit, het wormwiel is er gewoon opgeperst maar bij het pogen dit los te trekken sneuvelde het alu lagerhuis. Dus om de 33 bak te gebruiken zou ik er toch de Sud uitgaande assen inzetten ivm snelheidsmeter. Ik blijf voorlopig nog de Sud bak gebruiken alhoewel de synchro van de 2 geheel weg is.
Nu ben ik de draad kwijt van mijn verhaal, maar ik wil dus alle 4 de wielen 30 mm verder naar buiten plaatsen, trofeo look. Aan de voorkant, 10 mm komt van de benodigde spoorverbreders, de rest door de 3 gaten voor de 33 poten op een geschikte plaats te boren, dus 20 mm verder naar buiten. Daarom ook de spacers voor de aandrijfassen, ik heb nog wel een extra paar originele 22 mm sud spacers en ook een paar 11 mm, maar om 2 vulstukken van 22 mm te stapelen lijkt me een beetje te ver gaan ivm met zeer lange bouten gaat dat wringen en werken de bouten van de aandrijfas zich los (jeugdherinneringen, broertje kom je mij opslepen de motor draait maar ik kom niet vooruit).
De spacers die ik heb gemaakt heb ik schroefdraad in getapt zijn 11 mm en worden gemonteerd op de sud flenzen met een 11 mm opvulstuk, dus 22 mm extra, check. De onderste dwarse draagarmen krijgen ook een afstandsstuk (niet gelijk reageren, komt allemaal goed en wordt veilig) en voor de stuurstangen heb ik ook een oplossing, in gedachten.
De achteras verbreed ik door tussen as en wieldrager een 30 mm constuctie te schroeven die de wattstangen ondersteunt, wordt in de toekomst duidelijk. Dan kan ik de achterwielen zonder verder spoorverbreders monteren.
Gaat dan ongeveer zo uitzien.
![Afbeelding](http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-T6ATTBII.jpg)