Vanochtend met Tom de zitting van de achterbank op maat gemaakt, dat wil zeggen bekleding van de 156 overgezet op de oude zitting nadat we daar de oude bekleding vanaf hadden gepeuterd

emblemen gemonteerd, en verder nog wat zaken in orde gemaakt.
Vervangende auto achtergelaten en terug in de Alfetta
Wat een genot om in te rijden !!!!
foto's
interieur
Het is een waanzinnig lekker rijdersauto geworden. Hij zou best nog wat lager kunnen voor de looks maar hiermee kan ik alle drempels over dus ik laat hem voorlopig zo. De wegligging is fenomenaal, de combi van draagarmen, stabi, dempers, GTV6 torsies en 1,5 gr camber is heerlijk. Auto stuurt superstrak.
Uiteindelijk zijn er 185/65/14 banden om de velgen gegaan en hij maakt 3300 toeren met 120 km/u. Dit is goed te doen in combinatie met drie !!! (voor mij uitzonderlijk) dempers. Auto is erg stil en tot mijn verbazing geen windgeruis...
Interieur zit voortreffelijk en staat erg mooi. De stoelen zijn in realview veel zwarter
Moet er nog wat gebeuren ? Jawel, klokje doet het niet, en er zit onbalans in de velgen. Ondanks heeeeel veel lood trilt het stuur boven de 110. Ook zag ik dat er vlekken in de lak zitten door de lange opslag. Krijs ik er met was niet uit dus dat moet op een andere manier gebeuren.
Heeft er iemand tips om de lak aan te pakken ?
En nog een vraag van mij, waar kan ik de velgen laten richten in de omgeving van Rotterdam ? Ik wil die onbalans er zo snel mogelijk uithebben !
gr Ron