Tja er is wat laswerk aan, maar in dat opzicht is het natuurlijk wel een goede leerwagen niet? (altijd positief blijven
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
) ff wat foto's genomen, met de meeste rotte plekken (althans dat hoop ik)
Linkerdorpel ter hoogte van de B-stijl. Buitendorpel is al verwijderd, middendorpel is grotendeels weggerot/geslepen en de binnendorpel is op die plek (vrij) rot.
Zelfde kant, maar dit maal ter hoogte van de A-stijl.
Rechterzijde is hetzelfde verhaal, dit is een foto ter hoogte van de b-stijl. Tweede foto zelfde locatie, alleen meer van onderen genomen.
Voorkant rechterkant, waar veel plaatdelen bijeen komen, kan veel rotten en dat is ook hier het geval. Tevens kan je vorige reparaties zien aan de scherm.
Zelfde plaats als de twee voorgaande foto's, maar dan foto genomen vanbinnen uit.
Achterruitrand, over heel de lijn rot! Zal ni simpel zijn.
C-stijl, is langs beiden kanten zo.
Vorige reparatie op rechtervoorwielkas, ik denk dat daar ooit een antenne heeft gestaan.
Andere kant, is wat werk aan de voorruitrand.
Achterste wielkasrand aan de linkerzijde, waarschijnlijk net als rechterkant nieuwe rand inlassen. Samen met de achterruitrand het moeilijkste laswerk aan deze wagen in mijn ogen.
De kont heeft ook al veel reparties meegemaakt en is allesbehalve mooi vlak. Foto's zijn van bovenuit getrokken, je ziet respectievelijk rechterbumpersteun, reparaties in midden van het achterpaneel, linkerbumpersteun met de nodige plaatjes erover heen.
Voorfront heeft ooit twee paaltjes geramd en staat dus niet helemaal recht meer op bepaalde plaatsen. Spijtig genoeg moeilijk te zien op de foto, maar goed te zien in realiteit (nudat de kilo's plamuur eraf liggen)
Onderkant voorfront heeft ook al wat reparaties ondergaan. Tweede foto is bekeken vanaf wielkasrand.
En om van alle miserie te bekomen, nog een klein laswerkje namelijk hoekje van kofferdeksel. Verder laswerk is er nog op bepaalde delen zoals deuren, maar niet meer van die aard om er dramatisch over te doen, vergelijken met voorgaande rotte plekken natuurlijk.
Dank bij voorbaat
Stef