nog vorderingen?
effe BTW, hoe is het afgelopen met je dak laten spuiten van de alfetta?
ben erg benieuwd naar het eindresultaat
Ik ben op dit moment bezig om het rechtervoorspatbord te redden van z`n ondergang. Dwz, ik wilde hem eerst vervangen voor een nieuwe, maar die kan ik niet goed pas krijgen. Maw, past voor geen meter. Het oude spatbord heb ik geprobeerd om te repareren zonder dat hij helemaal gespoten moet worden. Best wel een listige klus, maar ik ga het redden waarschijnlijk.Alleen het onderste gedeelte, wat origineel zwart is moet ik wel spuiten. En de rand waar de bouten inzitten ook dus. Ik heb hem bijna klaar en zal dan ook het eindresultaat laten zien hier uiteraard. Ik moest wat.nog vorderingen?
effe BTW, hoe is het afgelopen met je dak laten spuiten van de alfetta?
ben erg benieuwd naar het eindresultaat
Dan ik!je bent een stuk verder als mij
Dan zal ik een foto meenemen want hij is nog niet rijdbaar, helaas. Maar ik kom wel hoor. Met de Alfetta. ( als die het haalt.)Ga zo door Kas, ik kom 'm uiteraard op SS wel even bewonderen volgende week
Alleen de spatschermdrager of nog meer ?Het spatscherm wel zo te zien. Het binnenscherm niet.
Merci hè.goed bezig KAS
Dank. Nog 2 plekjes van de vorige eigenaar wegwerken. Blijft lastig, dat metallic.Kas, ik heb er vertrouwen in. Die rechterkant ziet er heel strak uit.
Blijf posten!