Tja, voor je het weet ben een complete auto aan het restaureren. Er staat nog zo`n project alhier.
Remmerij zal je moeten reviseren. Dus blokjes eruit tikken, dan kan de boel weer rollen.
Vast wat open deuren:Zijn er nog tips of advies bij het uitbouwen van de motor, misschien handige trucjes of dingen die je niet moet vergeten.
Ech nie! Het realistische verbruik van de 1.6ie kan Jantje vast wel vertellen, maar bij vergelijkbaar gebruik, doet de V6 misschien iets meer, maar dat is bij lang en na niet het dubbele hoor! (dan had ik 'm al lang verkocht)V6 is zeker mooi, maar wel het dubbele verbruik t.o.v een 1.6 IE
Werkzame stof: methyl-chloride. Dat voel je aan het blik,het heeft een hoog soortelijk gewicht, het is zwaar! Wel goed nawassen/borstelen/scotchbrite-en met MEK: methyl-ethyl-keton (zware aceton ) anders werkt het door en kun je hechtingsproblemen krijgen. Water alleen is niet voldoende al staat dat wel op het blik. Maar dat is voor hout bedoeld en dat schuur je meestal na.Haha, dubbele was dan ook wel wat overdrijven, maar het maakt wel verschil.
De schermranden worden niet zo groot uitgeslepen hoor, vandaag hebben we de randen zo klein mogelijk
uitgeslepen, ik upload vanavond wel even wat foto's.
Over de afbijt, ik gebruik superafbijt van alabastine. Kan je gewoon kopen bij gamma, karwei.
Maak wel even een foto van het blik, upload ik die ook wel even vanavond. Werkt mooi hoor, je smeert
het er op en na een paar minuten laat de lak gewoon los, daarna veeg je het er zo af met een krabbertje. Wat ook
Goed werkt is erop smeren even laten werken, en dan met de hogedrukspuit alles eraf blazen.