![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Think :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
Erg gaaf dat je haar hebt gereanimeerd!
![Thumbs up! :thumbs:](./images/smilies/smile_thumbs.gif)
Hé leuk...dus je kent Rene van de Putten erg goed......Toen ik nog in Oegstgeest (ooit)woonde deed hij onderhoud aan mijn Alfa's in zijn mooie garage thuis....Ik ken de auto ook.
Heb er denk ik 4 jaar geleden bij caresance nog aan gewerkt. Waren geen bijzondere dingen aan de hand, alleen de bedrading een beetje netjes gemaakt.
Hij komt toch wel uit de buurt van Den-Haag?
Koelkast gewonnen!!!!!En is Hans Uljee dan weer de vader van Gaby Uljee?
Daar rijdt ie in ! Vierkant en wit !Koelkast gewonnen!!!!!En is Hans Uljee dan weer de vader van Gaby Uljee?
Daar rijdt ie in ! Vierkant en wit !
idd...even zekeringen eruit en schuurpapiertje er langs en het werkt weer! Dat zijn de betere 'reparaties'!check eerst eens even alle zekeringen!
haal alles er uit, druk de bovenste houders even goed naae beneden, check of er geen corrosie op de zekeringen zit, opnieuw monteren, en als het dan nog niet werkt is bijna zeker je lichtschakelaar kaduuk.
Zou je dat niet oplossen met een zwaardere stabi voor? Je haalt hem niet voor niets achter weg neem ik aan.Ik zie dat je torsiebaar verdwenen is. Het zou goed kunnen dat ze veren hebben bijgeplaatst om de rolneiging in bochten te verminderen.