Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Giulia gered!

ma okt 10, 2005 20:29

Is auto wassen tegenwoordig ook al een project? :? :-k
Erg gaaf dat je haar hebt gereanimeerd! :thumbs:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

PEPPERoncino

ma okt 10, 2005 22:15

't is nu gelukkig nog minder ingrijpend dan sommige 'operaties' hier. Ik wil jullie graag deelgenoot maken van mijn vorderingen en een plekje tussen projecten leek me daarvoor het meest geschikt.

Het is overigens wel erg leuk om al die reacties te zien. Ongelofelijk dat er nu al twee mensen zijn op dit forum die de auto al kenden.

Gisteren deed opeens de verlichting het niet meer en als ik de schakelaar omdraai, gaat het lampje van de dynamo branden......te ruig schoongemaakt? Of moet ik toch nog eens naar de bedrading kijken. Iemand een goeie tip?

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

ma okt 10, 2005 22:47

check eerst eens even alle zekeringen!
haal alles er uit, druk de bovenste houders even goed naae beneden, check of er geen corrosie op de zekeringen zit, opnieuw monteren, en als het dan nog niet werkt is bijna zeker je lichtschakelaar kaduuk.
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

PEPPERoncino

ma okt 10, 2005 23:45

thx, dat ga ik morgen proberen.

Hoorde net van de oude eigenaar dat de auto van Wout van Renen geweest is en dat hij dus iets met Leeba te maken had. Wie kent de man?

rjfschmitz
Full Member
Full Member

di okt 11, 2005 08:39

Wout van Reenen. Dat was toch een coureur? Heeft volgens mij de squadra bianca een keer gewonnen en heeft ook nog eens een 75 geprepareerd in de toerwagenklasse. Staat allemaal in de Rally's en Races-boeken waar ik als kind aan verslaafd was...
Geïnfecteerd door een Alfa 33 1.3s (1989), daarna chronisch verslaafd aan een rode Giulia Super 1600 (1971 - Scheurijzer) en nu onder permanente behandeling voor het rijden in een Bianco Spino 2-liter Juul (1976 - Reesijzer).

PEPPERoncino

di okt 11, 2005 09:16

dat had ik natuurlijk ook gewoon even kunnen Googlen.....ik kom zijn naam zelfs op het oude forum tegen. Toen ging het over een 75 die te koop was waarin hij geraced heeft. Het zou dus best kunnen dat m'n Giulia goed ingereden is.....heeft iemand contact met Wout of een mailadres/ telefoonnummer?

Ruud

Giulia555

Re: RE: Giulia gered!

di okt 11, 2005 09:54

Ik ken de auto ook.
Heb er denk ik 4 jaar geleden bij caresance nog aan gewerkt. Waren geen bijzondere dingen aan de hand, alleen de bedrading een beetje netjes gemaakt.
Hij komt toch wel uit de buurt van Den-Haag?
Hé leuk...dus je kent Rene van de Putten erg goed......Toen ik nog in Oegstgeest (ooit)woonde deed hij onderhoud aan mijn Alfa's in zijn mooie garage thuis....

Toen ik de auto bij Leeba heb gezien was het zeker 1995...was toen perfect en ik weet nog dat ik die uitgeklopte schermen vervloekte teon ik dat zag....

Verder zit ik nog te denken of het niet de oude (straat) juul is van Hans Uljee (ik werkte daar van 1991-1993) en hans reed toen fanatiek in de Squadra Bianca mee.....een maatje van hem Dhr Cats??) had ook zo'n wiite juul en het komt allemaaleen beetje uit de driehoek Alphen a/d Rijn, Hazerswoude, Leiden.......

PEPPERoncino

di okt 11, 2005 16:02

En is Hans Uljee dan weer de vader van Gaby Uljee?

Giulia555

di okt 11, 2005 19:32

Koelkast gewonnen!!!!!

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

di okt 11, 2005 20:03

Koelkast gewonnen!!!!!
Daar rijdt ie in ! Vierkant en wit ! :biggrin:

PEPPERoncino

di okt 11, 2005 20:07

Daar rijdt ie in ! Vierkant en wit !
:lol: :lol:

ik ga nog gauw even luisteren hoe m'n koelkast snort om de dag helemaal af te maken!

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di okt 11, 2005 22:10

Weer een 105 gered ! Van harte, man ! :thumbs:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

PEPPERoncino

di okt 11, 2005 22:24

dank..dank..dank....
check eerst eens even alle zekeringen!
haal alles er uit, druk de bovenste houders even goed naae beneden, check of er geen corrosie op de zekeringen zit, opnieuw monteren, en als het dan nog niet werkt is bijna zeker je lichtschakelaar kaduuk.
idd...even zekeringen eruit en schuurpapiertje er langs en het werkt weer! Dat zijn de betere 'reparaties'!

Vanavond opnieuw een paar kilometer gereden en langzaam ontwaakt ze weer. Het gaat iedere dag lekkerder voelen.

Ik lijk iets te hebben met Alfa's die van achter te hoog staan. M'n bertone had daar ook last van. De Juul heeft extra veren recht boven de achteras:

Afbeelding

Ik heb dit nog nooit eerder gezien maar het zier er wel profi uit. Wie weet waarom deze er tussen zouden kunnen zitten?

duke
Advanced Member
Advanced Member

di okt 11, 2005 22:27

Ik zie dat je torsiebaar verdwenen is. Het zou goed kunnen dat ze veren hebben bijgeplaatst om de rolneiging in bochten te verminderen.
Alfa Romeo: It sounds like a million dollars, and looks like ten million

PEPPERoncino

di okt 11, 2005 22:32

Ik zie dat je torsiebaar verdwenen is. Het zou goed kunnen dat ze veren hebben bijgeplaatst om de rolneiging in bochten te verminderen.
Zou je dat niet oplossen met een zwaardere stabi voor? Je haalt hem niet voor niets achter weg neem ik aan.

Terug naar “Projecten”