Was wel een gerommel trouwens, vooral onder je carbs (gelukkig carb in jouw geval toch?
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Foei Michiel! Dubbele Webers!Ik heb mijn steunen laatst gewoon op straat vervangen. Krik onder het blok om eea te ondersteunen en een klein beetje heffen, dan schuif je die steunen er tussenuit. Ik heb alles laten zitten verder,
Was wel een gerommel trouwens, vooral onder je carbs (gelukkig carb in jouw geval toch?) is er weinig ruimte. Ringratelsleutel 13(geloof ik) is wel je vriend.
He jammer........er komen echt geen dikke Brembo's op en getunede 2.0 in het vooronder.
Dus ga ik eerst proberen de koppelinghendel om te draaien en te beginnen met wat ruimte te creëren bij de handrem.For the handbrake linkage, it looks like you are about ok unless you bend the exhaust away from the clutch links. We have found that the best way of fitting these exhausts on this version of the car is to allow the exhaust to clear the handbrake mechanism first then sort out any problems that happen under the car at the clutch end.
You may find then (as you have) that it is now a bit too close to the clutch mechanism. The workshop guys here have found that if you take the clutch pushrod out and turn it over so that the bend in the centre is upwards not downwards then you can quite often get enough space for it to clear the bigger Alfaholics pipes. If this doesn’t give quite enough room then they bend the clutch mechanism AWAY from the exhaust and towards the centre of the car, you should not need to move it much, just enough to get it away from the exhaust.