Hier weer een kleine update,direct na mijn vroege dienst doorgereden naar mijn schuurtje
ben vandaag even bezig geweest met het inlaat traject.
genoeg vloeibare pakking van loctite dus heb met dit blok geen normale pakking gebruikt
Ik heb ervoor gezorgd dat ik een beetje uit de buurt van mijn waterkanalen bleef en zoals je kunt zien: ik gebruik nooit zo gek veel vloeibare pakking
tijdens het vastdraaien van de inlaatspruitstuk perst hij de pakking mooi geleidelijk uit in dicht hij mooi uit.
de inlaatspruitstuk zit met 3 bouten vast
hier zie je dat de pakking naar buiten geperst wordt,als ik teveel loctite zou gebruiken wordt het 1 groten smeerboel en heb ik niet meer zoveel zin in
in de kelken natuurlijk als laatst.
het ziet er mooi gebruikt uit en zo vindt ik het zelf cool, even afwachten of grote vriend hammerite het lang vol houd,en dan komt er een mooie raamsticker van hammerite op
grapje!!!
ik moet nog even een draad tappen in mijn 2 carbs ,de kelkjes horen er standaard niet op zoals de meeste van jullie weten
en er moet nog een nieuwe v-snaar gemonteerd worden en dan wil ik de bak koppellen aan mijn blokkie en dan weer lekker pruttellen en genieten
tot gauw allemaal.
gr lau