Weer een stapje verder:
Stuurkappen vervangen door een nette set
Alle schakelaars, interieurverlichting, zonnekleppen en binnenspiegel weer gemonteerd en startknop in het dashboard.
Motorruimte begint ook vorm te krijgen. Één kant is voorzien van een nieuwe laklaag
Ik ben nog aan het verzinnen of ik de oliecatch-kan hier wil laten zitten. Ik had hem zelf naast de bobine bedacht. Gaat ie, ben ik bang alsnog naar verhuizen.
De Juul krijgt ook weer een beetje smoel met de nieuwe knipperlichtjes, gerenoveerde grille en nieuw embleempje.
Ook begonnen met de geluidsisolatie van het interieur
Verder alle steunen en steuntjes onder het dashboard vastgezet, de helft van de bevestigingen zat los, draden netjes uit het zicht.
Na de kerst maar eens een dag of drie aan de Juul besteden, dan moeten we een eind komen.
Heb besloten zelf nieuwe deurpanelen te maken. Heb van Leo de oude blauwe deurplaten mee gekregen, die zijn van kunstof en lekker dun. Die deurplaten zijn erg mooi gesneden dus die ga ik bekleden en, ja gejat van de juul van Erwin, een beetje racy met een deurstrip maken. Deze zijn niet strak genoeg naar mijn zin.
Binnenstijl tussen de voor en achterdeur ga ik ook opnieuw bekleden, skai bij de voeten voorin wordt ook nieuw.
Gr Ron