Hopelijk bescheiden, de carburateurs met luchtfilters maken geluid genoeg. Ik heb nog niet alles aangesloten om de motor te kunnen starten dus ik laat me verassen.uitlaat ziet er goed uit, maar belangrijker is hoe klinkt ie??
Hopelijk bescheiden, de carburateurs met luchtfilters maken geluid genoeg. Ik heb nog niet alles aangesloten om de motor te kunnen starten dus ik laat me verassen.uitlaat ziet er goed uit, maar belangrijker is hoe klinkt ie??
Leuk gedaan hoor! Maar is dus een beetje zelfbouw projectje geweest als ik het goed begrepen heb? Heb je inderdaad E30 of Golf "Schwarz Optik" units gebruikt voor de ombouw? Ik kan me niet voorstellen dat Hella Sud "Schwarz Optik" Scheinwerfer in het gamma heeft...Yep, Hella DE "Schwarz Optik", in het grootlicht zit een matzwart kruis waardoor de reflector als je erin kijkt alleen zwarte vlakken weerspiegelt, terwijl licht dat naar buiten gaat gewoon de volle sterkte heeft. Het dimlicht is de kleine lens van de DE unit omgeven door zwart plastic, daardoor lijkt die lens ook donker. Heel slim bedacht allemaal maar misschien dat ik nu achteraf toch liever gewoon heldere lampen had gehad.De lampen lijken mij gesmokete e30(je weet wel,BMW) lampen.
Ergens eerder in dit topic heb ik een foto van de bewerkte binnenschermen en ook van hoe ik die Hella lampen in de Sud behuizing heb geschroefd. De BMW/ Vw Scirocco I/ Passat GT I/ Ford Capri etc hebben allemaal dezelfde diameter lampen als Alfa/Lancia Beta coupe enzodoor maar je moet wat freubelen met de bevestiging en...de DE lampen zijn veel langer dus je moet plaats hebben/maken in je binnenschermen.Leuk gedaan hoor! Maar is dus een beetje zelfbouw projectje geweest als ik het goed begrepen heb? Heb je inderdaad E30 of Golf "Schwarz Optik" units gebruikt voor de ombouw? Ik kan me niet voorstellen dat Hella Sud "Schwarz Optik" Scheinwerfer in het gamma heeft...
Misschien wil ik zoiets ook proberen voor m'n GTV, ik vind het echt vet staan...
28 inch, dat zie je zelfs niet vaak op de Hummer van een rapper. Voor slechts 16 inch, net als de Sud, het moet ook kunnen sturen. Trouwens ook negatief camber hehe. Maar geen uit of toespoor, staan tot op de 10e mm parallel vanwege de rolweerstand.gaaf apparaat bert! ps als je het hebt over grotere wielen dat achterwiel is aardig geslaagd
In elk geval rijklaar, maar dat is ie in principe nu al, APK is nog gewoon geldig. Maar ik heb nog 2 weken vakantie dat moet toch kunnen voor het SS.Dus ze is klaar eind deze maand?
Geinig en creatief! Maar gekeken naar dit topic verbaast het me niks.Eerst even een ander projectje gedaan, een `zeepkist` voor mijn neefje, deze moet de jaarlijkse Hertense Zeepkiostenrace kunnen winnen... Uiteraard met Alfa grille en de stuuroverbrenging is gemaakt van tandwielen uit een Sud differentieel.