Hey Meneer Kooistra
Weet u dit is dit nummer van de achter klauwen??(GM FN3 57/25)
Groet, Franksud
ik snap de vraag niet....Hey Meneer Kooistra
Weet u dit is dit nummer van de achter klauwen??(GM FN3 57/25)
Groet, Franksud
nee klopt, de FN 57 klauwen zijn voor de 288mm opel remmerij, gaat niet passen denk ik.ik vond dit setje klauwen op internet met dan code er op maar ik zag het al komt niet overheen met de code die op jou klauwen staan.
Anders neem ik 'm een keer voor je mee, ben regelmatig in de buurt.zeker niet, dat is wel te doen.Grootebroek (Enkhuizen) ook te ver??ik kijk eerst of ik in de buurt iets kan vinden, word dat hem niet dan ga ik verder kijken....
als u even pb't en een foto heeft.....
lijkt mij een prima plan....Anders neem ik 'm een keer voor je mee, ben regelmatig in de buurt.zeker niet, dat is wel te doen.Grootebroek (Enkhuizen) ook te ver??
als u even pb't en een foto heeft.....
niet vloeken in de kerk....Als je zo door gaat kan je er wel een Opel Servizio van maken....
dat kan niet missen.Bekende auto, die heb ik vaak zien rijden hier in Leek.
Reed altijd een vrouw in als ik mij niet vergis.
Ik zie nu regelmatig een donkerrode SW met volgens mij dezelfde vrouw achter het stuur.
Ik liep laatst nog langs hun huis en de rode SW staat inmiddels niet meer op de oprit maar op een parkeerplaats wat verder van hun huis af. Zag er wat verwaarloosd uit (deukjes, roest, vocht in de koplampen en banden half zacht). Word duidelijk niet (veel) meer gebruikt.dat kan niet missen.Bekende auto, die heb ik vaak zien rijden hier in Leek.
Ik zie nu regelmatig een donkerrode SW met volgens mij dezelfde vrouw achter het stuur.
ik heb de auto inderdaad uit leek, en de rode staat volgens mij nog steeds te koop....
klopt, het is een beetje een sloper geworden, want de bodem is ook gaar.....Ik liep laatst nog langs hun huis en de rode SW staat inmiddels niet meer op de oprit maar op een parkeerplaats wat verder van hun huis af. Zag er wat verwaarloosd uit (deukjes, roest, vocht in de koplampen en banden half zacht). Word duidelijk niet (veel) meer gebruikt.dat kan niet missen.Bekende auto, die heb ik vaak zien rijden hier in Leek.
ik heb de auto inderdaad uit leek, en de rode staat volgens mij nog steeds te koop....
Jammer, veel Alfa's zie je hier niet en oudere al helemaal niet dus vond het erg leuk deze af en toe tegen te komen.