Gewoon doen de SERVIZIO , maar dan wel SNEL hulp bieden aan een Alfa in nood
dat was ook het plan.Gewoon doen de SERVIZIO , maar dan wel SNEL hulp bieden aan een Alfa in nood
dat hoop ik wel..... maar niets is zeker in het leven33 afmaken natuurlijk, die GTA blijft wel rijden toch
Servicio Sportivo CompressoreGewoon doen de SERVIZIO , maar dan wel SNEL hulp bieden aan een Alfa in nood
Servicio Sportivo CompressoreGewoon doen de SERVIZIO , maar dan wel SNEL hulp bieden aan een Alfa in nood
10W40 is voorgeschreven, Kooistra heeft een compresor boxer waardoor er meer warmte ontwikkeling is, dan lijkt het mij juist verstandig een hogere viscositeit te nemen, dus 10w50 of 10w60..Houden boxers wel van dikke olie!?
De keuze van de viscositeit wordt niet alleen bepaald door de warmte ontwikkeling, de ruimte die er is tussen lagers, olie kanaaltjes, zuigers/cylinder etc etc bepalen ook mede de benodigde dikte.10W40 is voorgeschreven, Kooistra heeft een compresor boxer waardoor er meer warmte ontwikkeling is, dan lijkt het mij juist verstandig een hogere viscositeit te nemen, dus 10w50 of 10w60..Houden boxers wel van dikke olie!?
Maar om eerlijk te zijn ben ik geen expert dus mocht mijn theorie niet kloppen hoor ik het graag!