Koppelingcilinder is inmiddels verholpen. De leiding was niet goed in vorm geperst. Daarom lekte hij vloeistof langs de wartel.
Nieuwe vorm er in geperst met een goede trompettang. Is wel een "verlies vel van je knokkels" klus
Uitlaat is inmiddels ook weer gasdicht. Middelste demper is vertrokken, en daar zijn rechte pijpen voor in de plaats gekomen.
Nog geen foto's van, het geluid is een stukje beter geworden.
Gisteren met de buurman de giulia naar de apk gebracht. Die rijd een seat leon 1.8 TSI FR 160 pk , sequentiele automaat.
Fabrieksopgaaf 7.8 sec naar de 100.
Wie was er sneller ????
Vooral de tussensprintjes was gewoon met lange passen weg lopen.
Toch wel lachen als je bedenkt dat het blokje gewoon terug in elkaar is gezet met alleen een verse koppakking.
De rest is een bij elkaar geraapt zooitje. 2 verschillende koppen, kleppen die uit verschillende koppen komen en alleen op zicht uitgezocht zijn. 1 bus en zuiger van een ander blok.
Geen idee wat het blokje gelopen heeft, die van de buurman net 30000, die heeft de meeste paardjes nog wel
donateurnr:4456 giulia super '78 3.0 v6 156 2.0 ts '98 niet meer :75 3.0 V6 QV '90 , 75 3.0 V6 America '88 , sud 1.5 TI '83 , gtv 2.0 '83 , 75 2.0 carb '89 , 75 1.8 ts '90 , 164 2.0 ts '92 , 33 1.5 QV '90, 75 2.4 TD '90