Achterste motorsteun kan ook weleens gaan doorhangen en daardoor hangt de as niet altijd in lijn vandaar dat ik die nu meteen meevervang. De middenassteun had ik al vervangen alleen is bij het monteren het lager beschadigd waardoor deze al weer snel ging piepen. Dus bij het plaatsen van het lager in het huis goed oppassen dat je de kunstofafdichting van het lager niet beschadigd.Kwetsbaar deeltje dus?? Motorsteunen blijven bij mij gewoon zitten...die heb ik in ieder geval niet liggen.Hey, zo een ga ik vanavond ook vervangen )+ de achterste motorsteun)..kan idd een hoop gebonk en gerammel weer oplossen.
Zorg je wel voor een lange (dunne) dop 32 om alles los te halen (of ligt je cardan al uitelkaar)
Gelukkig ligt er bij mij alles al onderuit
We gaan naar een goed geoutilleerde hobby garage. Tot nu toe nog niks niet los kunnen krijgen daar. D'r ligt nog niks los of uit elkaar, dus wel moeten d'r zelf aan gaan morrelen.
Om de tussenaslager en steun los te kunnen halen van de as heb je een lange dop 32 nodig om de 3 tand te kunnen demonteren, ik had die de 1e keer niet en kon dus niet verder
Het is een flinke klus maar wel te doen (ik doe het thuis met de auto op bokken).