wo sep 01, 2010 08:37
Allen,
Veel dank voor jullie steunbetuigingen, it's appreciated.
Allereerst ben ik heel blij dat zowel Wouter als mijn pa-tje en ik ongeschonden zijn.
Daarnaast nogmaals een geluk dat er vlak na het ongeluk niets op de snelweg is gebeurd want dat was ook een levensgevaarlijke situatie met verkeer dat links en rechts voorbij kwam.
Veel dank aan Roy, Jessica, Pieter, Pa en Nadine die het verkeer hebben staan regelen, politie hebben geassisteerd en ambulancebroeders hebben geholpen (voor het andere ongeluk dat vlak na ons gebeurde op de baan naast ons).
Het is speculeren maar:
Als de Giulietta niet was uitgerust met een rolkooi had ik de impact met mijn eigen lichaam mogen opvangen..........
Als ik daar niet reed was Wouter frontaal met volle snelheid in de rechtervangrail geklapt............
We mogen van geluk spreken dat het is gebeurd zoals het is gebeurd!
Ik baal natuurlijk enorm van de Giulietta.
De auto was net 1 week klaar en reed werkelijk waar fantastisch.
Alles klopte en alles kwam uit zoals ik het had bedoeld tijdens het project.
De wagen was bloedsnel en stuurde snaarstrak.
De wagen was ook nog eens zeer mooi en precies zoals ik het altijd in mijn hoofd als doel voor ogen had.
Mijn project was echt zeer geslaagd en de kwaliteit van de auto heeft zich in die korte tijd bewezen en daar ben ik supertrots op.
Veel dank ook aan alle vrienden en familie die daar aan mee hebben geholpen.
De Giulietta is nu zwaar beschadigd.
De linkerkant is de kant waar Wouter frontaal in is gereden en deze is zwaar beschadigd.
De dorpel, b-stijl en het kruis van de kooiconstructie zijn naar binnen gekomen.
Deze krachten hebben ook de a-stijl licht ontzet.
De rechterkant is van voor tot achter beschadigd maar dit beperkt zicht tot "slechts" het plaatwerk, de kunststof trim en de wielen.
De motor is klaarblijkelijk door de klap tijdens het ongeluk een keer omhoog gekomen en heeft een klein deukje in de motorkap geduwd.
Het front en de kont zijn intact.
De auto is maandagmiddag bij Kluyfhout afgeleverd, hier is de auto in juli ook gespoten.
De auto is voor zover nu kan worden bepaald recht en ik kan geen scheurtjes etc. aan de overige lassen en constructies ontdekken.
Kluyfhout en ik gaan er aan werken om deze wagen weer in ere te herstellen.
De auto zal eerst voor zover nodig worden gestript om de schade nader te bepalen en een plan van aanpak op te zetten.
Ik ben vooralsnog niet van plan om foto's te plaatsen van de auto met schade.
Zie ook mijn advertentie met te koop gevraagde onderdelen.
Laatst gewijzigd door
Joris Groeneveld op ma mei 30, 2011 12:26, 2 keer totaal gewijzigd.
scarb 3814
Giulietta 1.6 GT 1985 2.0 TS trackday racer: 2:17@CPZ(ssar_2014/2016)/2:17@TT Assen(ssar_2015)
Maserati 3200 GT 1999 Nero Carbonio - pella in Grigio