He 164Q4 hoe gaat het met jouw Eaton ?
Staat op een heeeeel laag pitje (maar dat had ik van te voren al voor gewaarschuwd). Ben met de revisie van de sterndrive van m'n speedboot bezig, m'n andere speedboot ben ik ook nog een beetje aan het veranderen, Heb nog een 24v met kapotte krukas staan van iemand die nog weer inelkaar moet, daarna komt er nog een schade 24v aan en een finaal gesloopte 164Q4 die weer klaar moet, moet een achterspatbord van schoonpa z'n Alfa vervangen en niet te vergeten moet ik overdag ook nog in Duitsland cruisescheepjes bouwen, dus druk druk druk.
Maar het belangrijkste is nog dat m'n Nissan nu nog niet op de weg zit. Bij het revisiebedrijf hebben ze namelijk het blok verkloot want ze moesten 'm opboren voor de nieuwe gemede zuigers maar de cilinders zijn nu niet goed rond en ook nog taps
. Volgens hem zat er maar een heel klein beetje in (paar 1/100 maar dat is mij al teveel) maar kon het ook niet anders en gaf het niets. En daar hebben we nu even een verschil van mening over. Moet dus eerst even een second opinion van een tuning/revisie bderijf zwart op wit hebben en dan zal het nog wel wat touwtrekken worden. En ik ga geen risico nemen want het blok zal nu nog verder met gesmede drijfstangen en anders speciaal spul tot ca 650-700pk en 8500 toeren getuned gaan worden en het laatste wat ik dan kan gebruiken is dat door iemands prutswerk me bij een ruime 300km/h het blok om de oren vliegt
. Maar goed, zolang de Nissan niet rijdt ga ik m'n Q4 niet uitelkaar trekken anders heb ik straks alles uitelkaar liggen en moet ik voor nood fietsen
.
CHarles heeft er nu ook een voor zn Merc....
Wat voor eentje heeft 'ie? Neem aan een M112?