hij bevalt en mag blijven. ik ga denk ik een soort cold air glijbaan maken naar de voorkant vd auto. links (als je voor de auto staat) is daar zat ruimte voor.
zo beïnvloed ik de flow niet negatief, verleng ik het - nu zo mooi korte - inlaattraject niet, en massa's cold air.
... gaan we nog wel even nachtjes over slapen
ik ben nu met henk een mooie oplossing voor de uilaat aan het verzinnen.
de sebring die ik had gekregen past niet zomaar, dus daar moet een verloopstukje tussen.
en de kat gaat er ook tussenuit.
en dan mogen jullie raden wat hier gaat gebeuren
sebring:
het eindstuk moet rechthoekig worden, dat staat perrrfect onder de rechthoekige achterkan van de SurfWagon.
zoiets moet het worden, alleen dan breder, of 2 naast elkaar maar dat is mijns inziens too much.
en dan mag het ook nog wel iets hoekiger
zo, dan kan hans weer blèren met een onweerstaanbaar fijn hoofdraaiend, soeb vermorselend boxer geluid
planning is ook wat veranderd, ik zou afgelopen maandag uitlijnen en hoofdremcil vervangen, maar dat verplaats ik naar volgende maand, dan doen we gelijk bovenstaande erbij.
ik heb nog een probleempje, waar de **** heb ik die hoofdremcilinder gelaten????? sjit...