Kabeltje doortrekken vanaf de verlichting dan maar?Wie heeft het over een afgesloten garagebox (staat in een verlichte parkeergarage onder z'n flat)
Grtz,fRank
Kabeltje doortrekken vanaf de verlichting dan maar?Wie heeft het over een afgesloten garagebox (staat in een verlichte parkeergarage onder z'n flat)
Tis een alfaliefhebber he ... geen wiettelerKabeltje doortrekken vanaf de verlichting dan maar?Wie heeft het over een afgesloten garagebox (staat in een verlichte parkeergarage onder z'n flat)
Grtz,fRank
Sinds de vorige apk heb je er niet zoveel mee gereden ... kan er ook niet veel zijn versleten Maar natuurlijk wel uitgedroogd....De 75 heeft een dik half jaar in ruste in de parkeergarage gestaan. Elke dag rij ik er in de Jet langs...en verlang elke dag weer een beetje meer naar de 75.
Dus...Sander gecontact, motorkapontgrendelingskabel geregeld en vanmorgen samen een poging gedaan om haar weer uit de herfstslaap te wekken. Helaas ben ik doordat de motorkap ff niet meer open ging "vergeten" de massa kabel los te halen, dus zelfs de 6-cilinder Duitse degelijkheid mobiel van Sander was niet voldoende om de 75 wakker te krijgen.
De accu staat nu dan toch maar een nachtje aan de lader, zodat ik morgen nog een poging kan wagen.
BInnenkort verzekering regelen, APK d'r op (ik begin alvast met duimen) en weer genieten van de transaxle naast de woon-werk-Jet en de gezamelijke-ritjes-GTA.
Morgenmiddag probeer ik langs de 10-euro-apk-boer te rijden. Je hoort vast nog wel van me.Ff laten APKen,en evt moeten we maar even aan de sleutel he
Ik hoor het wel van je
Of zal ik hem inruilen op een hele mooie 75!Nou, dat viel erg mee. Of misschien wel viel het wel tegen dat ze er toch niet zomaar door kwam...
De puntjes:
* kentekenverlichting links achter (lampje halen bij de HF)
* accu staat niet goed vast (ja, ik was lui...niet goed vast gezet na 't laden)
* claxon doet 't niet
* remleidingen lopen aan (voor over fusee kogels, achter tegen chasis)
* aandrijfhoes stuk, bij klem
Binnenkort maar even in orde maken, want de (om)weg naar de apk boer was wel weer erg leuk in de 75!
*gaat heel lief naar Sander kijken*
Ga je mond spoelen, Jan!Of zal ik hem inruilen op een hele mooie 75!
gr Jan