Vandaag gepolijst wat gedaan kon worden, dus nog niet de motorkap en het dak. Hier en daar op hoeken door de lak heen gegaan maar dat doe ik wel bij pinselen. Ook nog hier en daar een druppel of zakker in de lak die nog zichtbaar is, die doe ik nog nabewerken als ik zin heb. Als je schuurt met zo´n blokje met rubber krijg je die niet weg heb ik gemerkt, je schuurpapiertje moet op een harde ondergrond daarvoor, ik gebruik een stuk plexiglas.
De achterklep en 2 deuren geschuurd en gepolijst, dat ging heel snel omdat ik die horizontaal liggend gespoten had (de delen, niet ik) en de lak flink had laten vloeien, dus die waren redelijk strak. De achterklep zit erin met ruit, de spoiler ligt nog los, die spuit ik nog eens netjes zijdeglans zwart. De deuren erin gezet maar die moeten nog gesteld worden daar had ik geen tijd meer voor.
Tot de conclusie gekomen dat de stootlijsten in de bumpers toch in de kleur moeten en niet zijdeglans zwart als eerst. (voorlopig geverfd om het effect te beoordelen niet de goede kleur). En verse nummerplaten laten maken, dat frist een auto altijd op voor relatief weinig geld.
De glans is erg goed, nadeel is dat je elke kronkel en oneffenheid ziet.
Ook nog nieuwe verlichting voor in de bumpers, ik had eerst van een jaren 80 Suzuki Alto, deze zijn bedoeld voor een BMW 3 serie E30 net als de koplampen. Met helder glas, misschien toch wat kitscherig maar laat gaan. Made in Taiwan, gekocht via Ebay in Riga, Litouwen daar waren ze het goedkoopste en in 4 dagen al hier.