bij mij gaat dat ook niet meer automatisch, en ook ik had geen problemen met de APK....Bij mijn 33 gaat de stuurschakelaar nu al een 3 jaar niet meer terug automatisch, nooit een probleem gehad met APK....
Voor alle duidelijkheid, het is niet dat hij niet automatisch terug gaat, hij blijft niet in de stand "aan, naar rechts" staanbij mij gaat dat ook niet meer automatisch, en ook ik had geen problemen met de APK....Bij mijn 33 gaat de stuurschakelaar nu al een 3 jaar niet meer terug automatisch, nooit een probleem gehad met APK....
'tzal me wel moeten lukken zeker, kwestie van m'n leermeester niet teleur te stellenfrontje stellen (gaat je lukken nu hè, David!!!!!)
Sloop je dat koppelingssysteem ff van de twingo?, dan rijdt ik volgende week weer Alfetta!
Volgens mij is/was de as en het deel met de schoepen één geheel.Is as eruitslaan/ persen en en nieuwe as plaatsen een optie?Een as met de juiste lengte en diameter kan je bij een goed metaaldraaibedrijf (of hoe noem je ziets?) zo laten maken.
Als de wagen stil staat, zonder opgetrokken handrem, moet je al stevig duwen om hem van z'n plaats te krijgenWat is slepen David?
de vliegroest er even afslepen? of licht voelbaar vermogenverlies door het (ernstigere) slepen dan?
doe eens een ritje van wat kilometrs en voel eens hoe warm ze zijn,loeiheet mag niet,gewoon warm is goed.