nieuwe to-do lijstje:
olie + olie filter
nieuwe achtermatten
nieuwe middenarmsteun
nieuwe antenne (gesneuveld met de wind in combinatie met de achterklep dicht doen )
mistlampen monteren
spiegel monteren
onderlip spuiten
Dank je, vond ik zelf ook. Is achteraf toch nog beter gelukt dan verwacht!Ziet er goed uit met die zwarte wielen!
Ziet er prima uit zo. Auto lekker 7 kleuren rood laten. Dat matzwart is het nieuwtje nu wel vanaf en zo mooi staat het nu ook weer niet.Dank je, vond ik zelf ook. Is achteraf toch nog beter gelukt dan verwacht!Ziet er goed uit met die zwarte wielen!
Het is trouwens mat-zwart.
Nu zit ik ook te twijfelen om mijn oude spiegels mat zwart te spuiten, heb ze toch over dus kan het gewoon proberen hoe het staat... En als het niets is monteer ik de rode gewoon weer.
of zal ik nu mijn hele auto mat zwart maken, want het rood is nog al divers op mijn 75
zijn idd azevs zonder de naafdeksels, vind ze persoonlijk zo veel mooierWat voor velgen zijn het? Azev zonder naafdeksels of iets anders?
zoals ik al had gezegt tegen je heb ik dat idd van jou afgekeken (wilde toen nog eens jouw velgen overnemen)Die Azev's zien er wel bekend uit...zitten er bij mij ook onder!
precies andersom.ik zou eens proberen te poetsen met Commandant,die gaan van 7(grof) naar 1 (heel fijn)
Mischien een keer in de was zetten om de lucht weerstand te verminderen........
misschien moet ik daar eens mee beginnen, want dat is al maanden geledenVoor mij een mooie uitvlucht/reden genoeg om de TS niet teveel te wassen