hopelijk een idee van hoe de auto 'staat' ...
Ander verhaal!
Wie komt helpen hem in een dag ff rap rap te schuren?
ik zorg voor spullen, en paar kratjes bier en lekkers, we schuren het ding gauw gauw waterproof 320, ik zorg voor verf en rollers en one day turnover een matzwarte Bert!
goed plan?
Niet gelijk hoor, want ik moet eerst nog wat lassen.
Liefhebbers?
Nou, als matzwart-ambassadeur van het eerste uur kan ik haast niet anders dan toezeggen, toch?Ander verhaal!
ik zorg voor spullen, en paar kratjes bier en lekkers, we schuren het ding gauw gauw waterproof 320, ik zorg voor verf en rollers en one day turnover een matzwarte Bert!
goed plan?
Liefhebbers?
En ik als schilder natuurlijk ook niet , alleen voor mij ipv bier maar een coca colatjuh lijkt me wel leuk dus laat maar horen wanneerNou, als matzwart-ambassadeur van het eerste uur kan ik haast niet anders dan toezeggen, toch?Ander verhaal!
goed plan?
Liefhebbers?
Hahah, geweldig die (tuin?)slangOm sieger een plezier te doen (je had wel gelijk met dat geel, ) een wat meer racy ontluchtingsslang, die ook nog eens mooi gemonteerd zit.