haha, dat doe ik ook altijd, even de bedrading fotograferen, dan weet je hoe het zat....
maar aan de andere kant bungelt ook een witte stekker los bij een 16V, heb je die ook?
Die zit bij volgens mij vast, er van uit gaande dat je eenzelfde soort enkel klein stekkertje bedoeldmaar aan de andere kant bungelt ook een witte stekker los bij een 16V, heb je die ook?
Moet ik even naar kijken, heb in iedergeval 1 sensor in het gasklephuis zitten. Ondertussen heb ik alles zo vaak in mijn handen gehad, lang leven de moertjes die er tussen vallendan heb je op de inlaten (de bijrijders kant) nog 2 sensoren zitten (zitten die wel aangesloten)??
Anders moeten we even met mijn wideband meten of je lambda nog wel goed is?Kleine update van vandaag![]()
Verlichtingsprobleem was opgelost door het los trekken van 1 stekkerHad per ongeluk twee loshangende stekkers in elkaar gestoken welke bleken te passen
![]()
Nadat dit was opgelost, stukjegereden. Wat een genot zeg. Motortje loopt erg lekker en pakt goed op. Blijft stationair wel hakkelen en uiteindelijk afslaan.
Misschien dat ondanks dat ik de gasklephuizen in zijn geheel heb overgezet het toch even netjes opnieuw afgetseld moet worden.
Remmen moeten nog even in geremt worden, deze heb ik aan de voorzijde maar gelijk vervangen.
Groetjes,
Marc
Lijkt me heel sterk dat van het demonteren van de uitlaat de lambda stuk gegaan isAnders moeten we even met mijn wideband meten of je lambda nog wel goed is?
Ik heb juiste mijn oude complete gaskleppen over gezet in zijn geheel. Dit om instellingsproblemen te voorkomen. Jij bedoeld de gaskleppositie sensor. Alle onderdelen overigens, op de BDP sensor en oliedruksensor na.op je rechter inlaat zit voorop een zwart kastje (als je die losschroef hoor je dat deze schakelt), deze moet je iets verdraaien zodat hij eerder weet dat de motor stationair loopt
ook je stationairregelklep schoonmaken voor de zekerheid (misschien is die niet helemaal fris, of pak de oude)
Stekkertje geen aandacht meer aan besteed, maar mogelijk dat dit het stekkertje is van de te heet indicator. Ga dit vanavond verder uitzoeken.stekkertje al ergens op kunnen duwen??
Onmogelijkals laatst wat ik nog nu zo snel kan verzinnen is 1 van je onderdruk slangetjes los of lek (of vergeten aan te sluiten)