vreemd... '' quote'' auto is op de bekende 75-punten knetterhard (bevestigd door meerdere clubleden), alleen de reservewielbak is een roestplek in. Onder de achterlichten is de auto perfect, en ook achter de skirts en kriksteunen zit 0,0 roest.''
het lijkt me een serieuse projectauto,persoonlijk zou ik toch liever alles(waar wat mis mee is) onder handen nemen en dan genieten van de 75.
wetende dat er rotte plekken zijn aan de wagen en dan wat rondrijden en genieten kan ik (gelukkig) niet.
(let op,dit is mijn persoonlijke mening,niemand moet zich aangesproken voelen)
Zal ook hier maar even open kaart spelen, had het Jef al via PB uitgelegd.

Het was zo dat ik mijn auto in februari had laten nakijken door iemand die al jaren aan 75's sleutelt, zelf 3 prachtexemplaren heeft en mijn auto al 50.000km in onderhoud heeft. Hij kent de auto al vanaf dat hij nieuw verkocht is. Hij heeft toen beweerd dat de auto bijna roestvrij was, op de rechter hoek van de kofferbak en reservewielbak na.
Daarnast kreeg ik ook steeds van meerdere liefhebbers complimenten over mijn mooie en nette 75.
Echter toen 2 personen bij mij zijn gewest om de auto te kopem hebben we de auto eens flink nagegeken en kwamen er meerdere plekken aan het licht waar ik zelf ook van schrok.

Heb Edwin voordat hij naar Maastricht kwam er toen ook over ingelicht en de prijs er ook naar aangepast aan de gevonden problemen.
Auto is dus ook niet voor de vraagprijs weggegaan. Ik ben zelf altijd van mening om eerlijk te zijn, omdat ik ook zelf vaak genoeg "bedrogen" ben geworden met uitspraken. Heb gewoon open kaart naar Edwin gespeeld.
Maar Edwin, je pakt het wel meteen goed aan! Super om te zien dat mijn oude 75 in goede handen is gekomen!

Komt weer helemaal goed met deze auto!