5 of 6 punts..maar dat is het probleem niet..
6 punts is verplicht laatste keer dat ik het DNRT reglement las. Je kan idd vaak idd het onderste gordeldeel erbij kopen, maar dan moet je wel een gat in je stoel hebben daarvoor.
Qua remvloeistof, ja 5.1 is leuk maar HOEFT dus niet. Ik heb t altijd met DOT4 gedaan (ook op advies van ene Moletti, het schijnt dat die iets van auto's weet

) op std remmen. De remvloeistof is niet het eerste wat problemen geeft.
Vraag maar eens aan een paar anderen hier die wel eens een 1 uurs race rijden
maar voor de mensen die er miss iets meer in thuis zijn.
er zit een zelfbouw kooi in..door de vorige eigenaar.
de kooi is helemaal doorgezet enz. en zoals op de foto`s te zien..serieus uitgevoerd
hoe zat dit nou voor bv keur er op te krijgen?
Er is geen FIA keur op te krijgen, tenzij de kooi door een KNAF erkend rolkooifabrikant is gefabriceerd, zie het KNAF ASJ (autosport jaarboek, zie
www.knaf.nl) voor deze adressen.
Maar voor DNRT wordt daar niet moeilijk over gedaan, als de kooi van naadloos getrokken pijp is, gemaakt volgens ontwerp van ASJ annexe H (vorm en buismaten) en goed afgesteund, mag je er gewoon mee racen.
In feite mogen hobby-bob steigerpijp constructies dus niet, maar een kooi die er profi uitziet wel.
Groet, Pieter