Dank je, maar dit is wel (een héél klein beetje)Mooi werk ik hoop dat ik 1/1000000 van dat kan benaderen.
de naam is is nog altijd beetje misplaats. Wanneer ik in de operatie kamer zit van de ziekenhuis merk ik dat chirurgen nooit zo goed en grondig als dit hun werk doen :p
Dat wat je op de dorpels spuit na het lassen zit dit in een spuitbus en hoe heet het? Wil het als het kan ook op mijn dorpels spuitenals de spuiter er later maar geen last van heeft.
Op het blanke metaal heb ik corroless no1 gedaan,overlakbaar met zo goed als alle laksoorten. Ik heb wel gehoord op een ander forum dat er geen 2K epoxy overheen kan dus.......Dat wat je op de dorpels spuit na het lassen zit dit in een spuitbus en hoe heet het? Wil het als het kan ook op mijn dorpels spuitenals de spuiter er later maar geen last van heeft.
Op deze vraag zou ik ook wel beantwoordt willen hebben.
Ziet er goed uit zowel het laswerk als de verf.
Vraagje; waarmee heb je dit behandeld, en ik bedoel dan het slijpwerk. Toch niet met een 115 mm lamellenschijf?
![]()
Met een lamellenschijf van 115 mm is het mij nog nooit gelukt om in de hoekjes te komen
Vraagje; waarmee heb je dit behandeld, en ik bedoel dan het slijpwerk. Toch niet met een 115 mm lamellenschijf?
Heb helaas (nog) geen compressor. Maar met een Dremel lookalike kwam ik ook een heel eind.
Met een lamellenschijf van 115 mm is het mij nog nooit gelukt om in de hoekjes te komenMaak gebruik van een luchttolletje met freesje.