Marian
Member
Member

RE: 75 3.5 Savali semi-sleeper

zo feb 19, 2006 19:42

@Floor: Hij heeft me inderdaad zoals beloofd meegenomen naar de film.
Ik durf tegen m'n klasgenoten niets meer te zeggen over het aantal auto's dat er steeds binnenkomt en ook weer uitgaat... :) Ach, zolang je je niet in de schulden steekt en er hard voor werkt, dan mag je wat mij betreft zelf weten waar je het geld aan uitgeeft, als dat je hobby is... Ik, als student, heb het moeilijk te halen qua geld en ik werk er hard en veel voor maar ik blijf ook gewoon in m´n AX rijden :driving: dus eigelijk mag ik dan niet klagen. En zoals eerder gezegd, het is een win/win situatie, hij een auto, ik naar de film :lol:

giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice

zo feb 19, 2006 20:15

Wacht maar Marian, tot ie opgepoetse motorblokjes met glazen plaat erop als tafel gaat introduceren :lol: :shock:
nr: 2714

ALFACENTRO

Afbeelding

doorlopende antiroestweken AlfaCentro

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: 75 3.5 Savali semi-sleeper

zo feb 19, 2006 20:16

Wacht maar Marian, tot ie opgepoetse motorblokjes met glazen plaat erop als tafel gaat introduceren :lol: :shock:
Ja, dat V6 onderblok uit die ene America maakt een hele goeie kans!
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Raf
Junior Member
Junior Member

zo feb 19, 2006 23:26

Prachtig, een V6 blok lange tapeiden, glasplaatje erop en de cilinders als flessenrek gebruiken.
Giulia Super
Squadra Bianca

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za mar 18, 2006 15:46

Zo, vandaag even met de auto gestoeid die het blok gaat ontvangen. En: hij loopt! Remmetjes zitten vast, maar dat mag de pret niet drukken. Even frisse koplampjes erop gezet, en het begint al op een auto te lijken.

Gelijk even gedubbelcheckt of het inderdaad een L-Jetronic is zodat mijn 3.5 er zonder meer in kan, en jawel. En nu maar hopen dat De Lelijke opschiet met die andere cilinderkop, mijn cilinderbussen + zuigers en de zuigerveren.

In de tussentijd ga ik die auto maar vast reinigen (dat kan-ie wel hebben :roll: ), het Recaro interieur erin zetten behalve de bestuurdersstoel (die moet naar een bekleder) en de tupperware eraf trekken.

en als ik nog ergens geld vandaan kan schrapen, remcomponenten kopen :!:

klaas
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

za mar 18, 2006 17:29

Yuri, goed dat je er weer mee aan de slag bent gegaan. Ik heb wat 75 docu op de kop getikt, zal ik deze week wel binnen krijgen, zit meen ik een test van 3.5 savali bij.....

Krijgen we binnenkort weer fotoos???

Goed weekeinde, Klaas

Ram6

zo mar 19, 2006 12:21

Kende je deze al?
Een 3.3 SAVALI:

Afbeelding

GRT, Ram6

ElCamino

za apr 15, 2006 23:56

Goh, we zijn een maandje verder. Het wordt weer eens tijd voor een update vriend :wink:

Als je hulp nodig hebt van een transaxle-achterremmen goeroe...geloof in hem en hij zal je helpen! If you book 'm, he will come.
Helaasch zal het motortje even op zich laten wachten vanwege narigheden rondom onze vriendelijk vriend De Lelijke, maar rijden met de huidige motorisatie moet toch binnenkort mogelijk zijn 8)

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo apr 16, 2006 09:44

Goh, we zijn een maandje verder. Het wordt weer eens tijd voor een update vriend :wink:

Als je hulp nodig hebt van een transaxle-achterremmen goeroe...geloof in hem en hij zal je helpen! If you book 'm, he will come.
Helaasch zal het motortje even op zich laten wachten vanwege narigheden rondom onze vriendelijk vriend De Lelijke, maar rijden met de huidige motorisatie moet toch binnenkort mogelijk zijn 8)
Reken maar. Ik knoop dat Recaro-interieur er in, fiks de remmen en rol het ding 1 op 1 naar de keuring.... maar dat zal nog eventjes duren. Eerst de racer, en dan ook nog de dragracer... :roll:

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo apr 16, 2006 10:13

Die Savali 3.3 bestaat inmiddels niet meer. :cry:

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo apr 16, 2006 10:16

Die Savali 3.3 bestaat inmiddels niet meer. :cry:
zonde zeg, want dat zijn wel de hebbedingetjes, 'ex-persauto's'. Altijd leuk om te lezen hoe een compleet model destijds beoordeeld is aan de hand van jóuw exemplaar!

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

zo apr 16, 2006 19:07

Zo was er ook een tijdje terug een zwarte QV te koop in het KBtje die in de (naar ik meen) Autovisie/-week? had gestaan in een artikeltje over het staken van de productie van de 75. Wannahave... en dan niet het betreffende tijdschrift op de kop kunnen tikken ;)

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo apr 16, 2006 23:14

Zo was er ook een tijdje terug een zwarte QV te koop in het KBtje die in de (naar ik meen) Autovisie/-week? had gestaan in een artikeltje over het staken van de productie van de 75. Wannahave... en dan niet het betreffende tijdschrift op de kop kunnen tikken ;)
Waar destijds dat zwart omrande ' in memoriam ' over is geschreven in Autovisie? Heb ik liggen (ergens.... :? )
Grtz, fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

Gtvco
Guru Duplice
Guru Duplice

ma apr 17, 2006 01:00

Waar destijds dat zwart omrande ' in memoriam ' over is geschreven in Autovisie? Heb ik liggen (ergens.... :? )
Grtz, fRank
Tja heb ik ook ergens liggen,maar waar.............................................. :-k

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma apr 17, 2006 12:19

Grtz, fRank
Tja heb ik ook ergens liggen,maar waar.............................................. :-k
Als er iemand dat echt graag wil hebben..............ik heb hier gewoon kopieën liggen hoor. :oops:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Terug naar “Projecten”