Robin ; sorry voor de topicvevuiling
Ik had originele Gtv 3.0V6 24v Schijven, Klauwen van de Fiat Coupé turbo & adapter self made in '98 nog voor er sprake was van Gta en voor brembo & Motorquality een conversion kit op de markt brachten .
Onze 156 2.5V6 met volle 120Lit tank bracht heel wat gewicht op de baan (met mij erin bijna 1.400kg

) .
Wel hebben we gemerkt dat met de MQ-brembo schijven met Alu-bell de remblokken iets langer meegaan (door de iets lagere piektemperatuur vermoed ik) .
Die Schijven met Alu-bell ben ik voor mezelf nog 'n extra setje aan't proberen vast te krijgen (Motorquality maakt de conversion set niet meer sinds brembo ze zelf aanbiedt weliswaar met 1-delige schijven) .
In ieder geval met de blauwe Pagid RS 4-2 hebben we nooit problemen gehad en ik zie niet in waarom anders proberen als we een goede oplossing hebben .
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .
Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .