Gaaf ding Hylke!
Heb nog een keer "achter het net gevist" met deze. Stond toen op de DNRT site te koop.
Ga je veel plezier van beleven!
(Heb je toevallig iemand die aangepast carter kan maken 8V en 16V Boxer??) en betaalbaar??Motorisch is het mooi instappen: 1.7 8v carbs met hydraulische stoters, opengewerkte filters en oliekoeler. 2 jaar geleden gereviseerd en daarna niet mee geraced. Wens is wel om een aangepast carter te monteren, zou zonde zijn om lagerschade op te lopen.
Zoja, dan heb ik ook interesse(Heb je toevallig iemand die aangepast carter kan maken 8V en 16V Boxer??) en betaalbaar??Motorisch is het mooi instappen: 1.7 8v carbs met hydraulische stoters, opengewerkte filters en oliekoeler. 2 jaar geleden gereviseerd en daarna niet mee geraced. Wens is wel om een aangepast carter te monteren, zou zonde zijn om lagerschade op te lopen.
Groet, Franksud
Hylke,De komende weken zal ook in het teken staan van het verzamelen van zoveel mogelijk beeldmateriaal.
Mocht iemand dus nog foto's uit de oude (en nieuwe) doos hebben, hou ik mij van harte aanbevolen: 33 aapje alfaclub.nl
http://www.johandevries.nl/Die link is van een automatiseringsbedrijf in Schiedam, dat zal hem niet zijn.
Vanmiddag na het werk eens verder zoeken.
Ik geloof dat ik haar nog heb zien racen in 2006 of 2007 op Assen.Geen idee, stationair klinkt het wel lekker, maar niet overdreven.
Vergeet niet dat er in de tussenliggende 16/17 jaar het eea de revue gepasseerd zal zijn.
De komende weken zal ook in het teken staan van het verzamelen van zoveel mogelijk beeldmateriaal.
Mocht iemand dus nog foto's uit de oude (en nieuwe) doos hebben, hou ik mij van harte aanbevolen: 33 aapje alfaclub.nl