Tijdens mijn vakantie heb ik mooi een beetje tijd kunnen vrijmaken om ook met de sprint verder te gaan
hier weer een paar foto,s.
Bodem was heel slecht vooral bij de bestuurders kant dus dit opnieuw gelast en de hele bodem weer in de bodycoating gezet.
ook hier bij de bevestigings punten voor de schermen een paar slechte stukken die gelast moesten worden, en gelijk de onderdorpel aan de bovenzijde
en vanuit de bodemplaat bij de overlapping ook door gelast, En misschien had het door lassen niet gehoeven bij de dorpel ,maar ik ben mezelf nog aan het trainen
met het door lassen, met een paar punten had hij ook wel vast gezeten.
linker scherm zag er niet slecht uit wel zaten er hier en daar een paar blaasjes deze heb ik weg geschuurd en weer in de primer gezet
rechterscherm was een ander verhaal, bij ons op het plein spelen veel kinderen en 1 daarvan heeft met zijn fietsje tegen mijn sprint gebotst
helemaal overstuur dat jongetje
maar boos worden op kinderen doe ik niet dus alle lak erafgehaald met een lamellen schijf.
het wordt zoals de meesten van jullie weten behoorlijk ruw dus daarna met korrel 120 geschuurd daarna 180 om hem daarna weer in de spuitplamuur te zetten
2e laklaag gespoten en lekker de zon erop laten bakken, de lak op acyl basis hard snel uit dus kan ik de lagen snel achter elkaar spuiten
Polyurethaan rubbers heb ik ook gekregen van een kennis, ze komen van een impreza af alleen zijn ze 33mm aan de buitenzijde terwijl te buitenmaat van de reactiestang 42mm is
dus ik moet even opvulbussen maken hiervoor want nieuwe poly rubbers aanschaffen is best prijzig en ik ben geen dief van mijn eigen portemonne
ze kennen de prijzen wel.....
tot de volgende update.
Boxergroeten lauris