Kogel is door de kerk: ik ga samen met een buurman aan de klus en de dorpels fiksen. Dit alles onder het motto: "How hard can it be?" Buurman is zo nu blijkt een ervaren lasser met goed lasspul (MIG met gasfles enzo) in zijn bezit. Had ik nooit achter hem gezocht, maar zo zie je maar weer, Alfa's verbroederen en dragen dus ook bij aan een betere buurrelatie. Een maatschappelijk doel zo u wilt. En dat is minstens zo belangrijk als het dichtlassen van een gaatje. Hips.
Qua project tot op heden niet veel uitgevoerd, slechts voor de lol de grille gefixeerd (hehehe) en de achterklep met knik gemonteerd. Het slot van een nuova past helaas niet, dus hij zit dicht met een tie wrap. Ik kan dus niet teveel onderdelen scoren op de SSAR...
Wat zegt u SSAR? Met een geschorste auto zonder APK? Jawelzeker! Kwam er gisteren achter dat er voor geschorste auto's een evenementenregeling is. Aanmelden kon tot 16 augustus....(#%$!!) Maar.... de secretaris van SCARB heeft wonderen verricht en Benna alsnog aangemeld bij de belastingdienst. Benna zal dus te zien zijn aanstaande zaterdag! Ik verwacht uiteraard drommen publiek!
Met dank aan de inspanningen van SCARB!