Afgelopen 3 dagen lekker aan de 33 kunnen sleutellen, en weer een hoop verder gekomen.
Vrijdag ochtend ben ik begonnen met de "nieuwe" fuseestukken weg te brengen naar een machine fabriek (die voor mij nieuw draad tappen op de plek waar de schokbrekers gemonteerd zitten) Wat deze gaten waren geheel draadloos (had Cees Jan al medegedeeld) Dus deze kan ik maaandag weer ophalen bij de tapper/draaier/frezer. En dan kan ik eindelijk de dikke voorremmen monteren.
Verder heb ik de gehele draad boom aangesloten achter het dashboard en het dashboard weer terug gemonteerd.
Toen ik het dashboard er in had zitten kwam ik gelijk tot een idee dat ik vandeweek ergens op een foto tegen kwam (en dan gaat het ook om de bediening van de koelvin)
Verder heb ik de achteras nu weer compleet en vast onder de auto hangen (in de powerflex bussen) en die hangt me toch strak. Ik heb ook gelijk met behulp van de verstelbare panhardstang de achteras Z.G.A. in het midden gehangen. (deze komt uiteindelijk exact in het midden bij het uitlijnen van de auto)
Zoals bij bovenstaande foto wil ik waarschijnlijk de hoofdstroom schakelaar, contact/start- knop en bedienig voor koelvin en evt andere knopjes maken. (lekker overzichtelijk en binnen handbereik.)
op bevenstaande foto zie je de verstelbaar gemaakte panhardstang.
Ik ben naast het sleutellen nog even verder gegaan met de achterdeuren leeg te halen, want de auto moet naatuurlijk zo min mogelijk wegen.
hier onder nog enige algemene foto's
Ondersataande foto laat nog een aantal te monteren onderdelen zien
