Vandaag weer eens wat gedaan voor mn nieuwe onderstel samen met jur.
De eerste 2 OZ superturismo's geschuurd,en daarna was het de bedoeling ze te spuiten.
Helaas was na 1,5 velg de bus grondverf leeg,dus kon maar 1 velg mooi in de kleur spuiten en blank aflakken.
Vanmddag om 1 uur begonnen,en zojuist even stickertjes geplakt,er is er dus 1 klaar nu
Na het schuren zijn we naar een wasbox gereden,en hebben we de velgen even goed schoon gespoten.
Daarna naar huis,de boel even goed droog gemaakt,en de grondverf daarna goed geschud.
Vervolgens eerst de binnenkanten in de grondverf gespoten.
Daarna de buitenkant van velg 1 in de grondverf gespoten,en toen was mn bussie dus leeg.
Toen de bus witte verf door elkaar geschud,en vervolgens de ene goed gegronde verf in de witte hoogglansverf gezet,helaas van al dat werk geen foto's meer gemaakt.
Nadat velg 1 in de witte verf stond,belde jens,dat hij in de buurt was(hij pit hier,scheelt een lange rijd voor de volanterit) dus toen zijn jur en ik hem op gaan pikken.
Toen we terugkwamen de velg in de blanke lak gespoten,en toen zijn we gaan eten.
Na het eten nog een keertje blanke lak,even naar het tankstation om banden van de 75 op te pompen en bij terugkomst stickers gaan plakken op de velg.
Nu ligt de velg hier binnen,en ik moet zeggen,ik ben happy met het resultaat
Komende dinsdag ben ik vrij,dus dan maar ff een paar bussen grondverf halen,zodat zowiezo velg 2 af kan maken.