Nou, als er ook een Sander Alfetta V6 op kamer B16 ligt zal ie mijn kaartje wel waarderen.
Jullie moeten die arme jongen ook niet telkens verplaatsen
Kaartje zal toch wel aankomen ?
Sterkte kerel
Zoals mijn schoonzus al heeft vermeld, Sander is verhuisd naar Nijmegen. Zijn adres is:Hey allemaal,
Het gaat niet best met Sander. Het heeft het op dit moment zeer moeilijk en ziet het niet echt zitten.
Op dit moment is hij te zwak om achter een laptop te zitten of om bezoek te ontvangen, dus als je even de tijd hebt om een kaartje te sturen om hem op te beuren, heel graag.
Hij ligt op dit moment op kamer B2.16 van het St Elisabethziekenhuis in Tilburg.
Het Elisabeth ziekenhuis kennende zal het kaartje zeker wel aankomen. Of ze sturen het door of ze sturen het eerst naar huis, maar dan nemen m'n ouders het wel weer mee.Nou, als er ook een Sander Alfetta V6 op kamer B16 ligt zal ie mijn kaartje wel waarderen.
Jullie moeten die arme jongen ook niet telkens verplaatsen
Kaartje zal toch wel aankomen ?
Sterkte kerel
Van de IC af! Goed nieuws!!!!Sander laat weten:
Hartelijk dank voor alle kaarten en attenties. Jullie verwennen mij, maar alle belangstelling wordt door mij enorm gewaardeerd.
In Nijmegen is de afgelopen dagen al veel gebeurd, na niet zo'n fraaie binnenkomst, ik ben heel blij met de adequate reacties van chirurgen en doktoren.
De I.C. is weer verruild voor de afdeling, een laptop gebruik ik nog niet, maar mijn familie houdt me goed op de hoogte.
Groetjes van Alessandro.
Zelf ben ik vanaf zaterdag een weekje weg, maar daarna houd ik jullie weer up-to-date (als Sander z'n laptop dan nog niet heeft)