bijna goed, je zat er 0.4 naast...Ik gok op 115pk.
+1Heb je ook naar het schakelmechaniek zelf gekeken? Helemaal onderaan de pook zit ook een heerlijk zompig rubber namelijk... En het oog aan het eind van de schakelstang, daar waar hij aan die pen uit de bak komt vastzit wil ook wel eens heerlijk speling zitten. En maak meteen een betere oplossing voor het befaamde veertje als je er toch mee bezig bent.
idd... Dat staartstuk moet kunnen bewegen, het is niets anders dan een motor steun en die moeten juist kunnen bewegen om te voorkomen dat er iets afbreekt of krom getrokken wordt.
teflon = PTFE = laagste wrijvingscoefficient
ja de schakelstang word nu geborgd met een splitpen, kan er dus niet meer uitschieten.Heb je ook naar het schakelmechaniek zelf gekeken? Helemaal onderaan de pook zit ook een heerlijk zompig rubber namelijk... En het oog aan het eind van de schakelstang, daar waar hij aan die pen uit de bak komt vastzit wil ook wel eens heerlijk speling zitten. En maak meteen een betere oplossing voor het befaamde veertje als je er toch mee bezig bent.
daarom juist, er zit geen beweging meer in, normaal als je schakelt trek je het hele mechanisme naar je toe.
er moet ook niks gedempt worden.....teflon = PTFE = laagste wrijvingscoefficient
POM = knetterhard, breekt straks alles eromheen af
dempende werking ligt aan de hardheid, ben bang dat hier te hard materiaal gebruikt wordt, schakelen gaat lekker strak, demping is matig/slecht
voor demping gebruik je ook rubber en geen teflon
en demping op een straatauto is nodig heb ik helaas ervaren, met PU setje achter scheurde alles eromheen continu af