Saté'tje bij de Snor is altijd een goed idee
Vanmiddag een paar vrije uurtjes besteed om de boel los te halen en de schade op te nemen. Dat loshalen viel nog tegen, de schade valt denk ik mee. 4 bouten in diverse stadia van krom en 2 afgebroken zei ik al ergens; dat klopt. Sommige kwamen er redelijk makkelijk uit, andere waren zo krom dat ze ook echt niet terug door de aandrijfas-flens heen wilden. Diverse argumentatie bij gebruikt om ze toch over te halen, zoals daar zijn een kilovuistje, een 'moordenaar', een haakse slijper (helaas, haakse slijper rust nu in de eeuwige haakse-slijper-jachtvelden
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
), een dremel, lelijke woorden, etc.
Op de foto nog één afgebroken stukje bout zichtbaar in de flens aan het lagerhuis (bakzijde dus) -> dit was met voorsprong de moeilijkste. UIteindelijk kans gezien om gaatje in te boren en linkse tap erin te draaien en toen kwam hij los;
(links boven in de flens op de foto)
en toen was hij eruit... dit kleine stukje *)@&*&$@@#&!-bout kostte me een uur
bouten en spacer hebben flink geleden;
hoe krom? zo krom; (deze heb ik dus moeten afslijpen - respect voor de mini-slijpschijfjes van m'n nepdremel trouwens, de haakse slijper kwam er niet lekker bij)
Nu hoef ik alleen nog maar een nieuwe spacer en 6 verse boutjes... dat moet zo gepiept zijn als ik die eenmaal binnen heb. Ik was een paar keer bijna op het punt om 'm naar de garage aan de overkant te duwen. Maar dit voelt beter
![Brick wall ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)