En vandaag ook weer wat goede dingen gedaan (kentekenplaat recht gehangen
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
). Het begint echt weer een auto te worden, heb er weer helemaal zin in!
Net toen ik bezig was hoorde ik een heel bekend nord geluid, awel, daar kwam mijn dorpsgenoot aan die dezelfde hobby als wij delen. Hij kwam zijn GT1300Junior even showen. Mooie auto, zo op het oog helemaal origineel op de 1600 motor en de uitlaat na (lekkere snerp!!!
![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
)
Daarna de gordel vast gemaakt, dorpellijst + vloerbedekking vast gezet en vloermat in model gebracht met de lijmklemmen
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
. Daarna mijn zusje even geroepen dat ze model kon zitten voor de foto
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
. Wordt nog wat, ze wilde niet alleen model zitten maar ook rijden ermee
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
...
Toen wilde ik de middenconsole erin zetten, waar ook direct het electronische gedeelte bij kwam kijken. Uit eindelijk heb ik alles werkend (voorzover er dingen niet werkten), Kai heeft echt een fantastische kabelboom in de auto gemaakt, paar relais ertussen, ALLES gesoldeerd + krimpkous... Kai, nogmaals, TOP hoor je kabelboom, ik weet waar ik moet zijn als ik er nog een nodig heb
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
. Alles is best overzichtelijk en zelfs bij zooooveel draadjes (in vergelijking met std) was er goed uit te komen. Morgen maar is kijken of de temperatuur gestuurde (en gezekerde) fan wil gaan draaien. Ik ga maar gewoon kokend water over het sensor huis gooien denk ik....
Ook de tellers zijn eruit zoals op de foto's is te zien. Zo kan ik het dashboard mooi schoonmaken en insmeren zodat het weer oogbaar wordt. Tellerhuis ga ik opnieuw van een kleur voorzien, ik denk matzwart, vind het niet zo geweldig nu... Middenconsole is ook een waardeloos ding. Omdat ik de stoel MIDDEN voor het stuur heb geplaatst is het krap an, console en stoel. Hier ga ik dus wat voor verzinnen. Schakelen ben ik zowiezo ontevreden over, daar ga ik ook nog mee foeteren
Al met al toch aardig wat puntjes op de I gezet vandaag, al ben ik er nog zat vergeten hierboven.
Wat nu nog te doen is: tellers erin, achteruitrijverlichting aan de bak solderen, gasveer op de motorkap, achterlichten fatsoeneren + luxe kentekenplaat, wielen klaarmaken, knipperlicht controleren, passagiersstoel + gordel plaatsen, deurinhoud monteren, chroomwerk bestuurderskant monteren, achterruit erin, voorruit er opnieuw in, ruitenwissers monteren, claxon + relais maken, raampissertje + zak (incl pompje
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
) monteren..... Nouja, als ik nog zin heb mijn audio crap
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
.
Aardig lijstje, maar best te doen, nu ik al zo ver ben....
Pa leeft ook erg mee, vanavond zei die nog, nou joh, als je effe doorwerkt in de mei vakantie issie klaar, kan ik hem lekker in rijden voor je. Hij rijd heel NL door, dus dan heeftie liever een ubercoole Bertone turbo onder de kont dan die gare peug 307SW, brandstof wordt betaald door de baas, die vind het ook fantastisch, dit project....
Hier nog even wat foto's:
Groetjes uit het larense!
Sieger.