ziet er zeker weer netjes uit en idd ff iets door de hoeven om het af te maken...
is dat 16 of 17 inch?
Nee nog geen tijd voor gehad, denk dat dat een leuk klusje voor maandag word, samen met het bijspuiten van de tb-bumper. Ik heb de zitting van je stoel wel inmiddels omgezet (krijg er bijna hoogtevrees van ). Ik denk dat ik m zaterdag maar even meeneem naar m'n werk (renault dealer), kunnen ze kwijlen om een echte autoZo, wat is die auto optisch opgeknapt zeg! Wereld van verschil! 24mm stabi ook al gemonteerd?
Blijft een giga mooie auto.... nog een paar jaartjes school voor me en dan ....Mooie auto, Jurian!
Een mooiere 75 dan die van mij, toen ik die velgen nog had...
Zoek de gelijkenis!
Als hij hem houdt, heeft-ie straks inderdaad een uniekere auto dan degene met een 3.0QV of TB...!heb toch wel respect voor je Jur, waar 90% een TS/V6/Turbo moet, steek jij veel tijd en moeite in een 1600 om die op de weg te houden en daarbij nog eens naar je smaak te maken....
Als hij hem houdt, heeft-ie straks inderdaad een uniekere auto dan degene met een 3.0QV of TB...!heb toch wel respect voor je Jur, waar 90% een TS/V6/Turbo moet, steek jij veel tijd en moeite in een 1600 om die op de weg te houden en daarbij nog eens naar je smaak te maken....
Ach als bij jou die ts er in gaat zullen we wat meer bezig zijn met de jouwe. Uh maandag... jou achterpanelen omzetten, mijn achterpanelen omzetten, verlichting nakijken enz enz enz ... en volgens mij had jij van die zonnebanklampen besteld ....We hebben het er gewoon stervensdruk mee
En dan doe ik ondertussen ook nog ene poging om mijn 75 beetje bij beetje leuker te maken.
Het valt natuurlijk te snappen dat daar zo af en toe HELEMAAL niets van komt
Wat waren de plannen voor maandag jur???
Dank je wel ennnn ik krijg er ook nog is spierballen vanziet er goed uit Jur
wereld van verschil, en dat alleen maar met een paar wielen
dat ze te koop stonden vond ik ze niet zo, maar ze staan goed onder je 75