Hoog tijd voor meer groenZo, parafan zit erin, fotoos volgen, zaterdag naar de spuiter !!!
Goed bezig!
Hoog tijd voor meer groenZo, parafan zit erin, fotoos volgen, zaterdag naar de spuiter !!!
Zonder min wil die niet lopen en hij moest toch echt de schuur uit. ha, haBen benieuwd naar het resultaat na het spuiten.
Enne voortaan de min even loskoppelen voor de veiligheid.
Zonder min wil die niet lopen en hij moest toch echt de schuur uit. ha, haBen benieuwd naar het resultaat na het spuiten.
Enne voortaan de min even loskoppelen voor de veiligheid.
Deze 33 1.7 SW ga ik deze winter (voorjaar en zomer enz. ) strippen en weer mooi strak maken.
Wat moet er zoal gebeuren.
Laswerk aan bodemplaat, 2 plaatsen.
1 kriksteun is ook niet fris meer.
versnellingsbakwissel, dan ook maar nieuwe koppeling erin
2 achterdeuren vervangen
linkervoorscherm vervangen
Spiegels opknappen
bestaand plaatwerk roestvrij maken en dan het hele project naar de spuiter brengen
De meeste vervangingsonderdelen heb ik al bij elkaar verzameld, ben nu bezig met demonteren.'
Heb er sinds kort een donor SW bij, waar een schat aan onderdelen van te gebruiken is.
Ben van plan om af en toe als er weer vorderingen zijn, hier weer over te berichten.
Zo startte het project, inmiddels aardig uit de klauwen gelopen
Deze 33 1.7 SW ga ik deze winter (voorjaar en zomer enz. ) strippen en weer mooi strak maken.
Wat moet er zoal gebeuren.
Laswerk aan bodemplaat, 2 plaatsen.
1 kriksteun is ook niet fris meer.
versnellingsbakwissel, dan ook maar nieuwe koppeling erin
2 achterdeuren vervangen
linkervoorscherm vervangen
Spiegels opknappen
bestaand plaatwerk roestvrij maken en dan het hele project naar de spuiter brengen
De meeste vervangingsonderdelen heb ik al bij elkaar verzameld, ben nu bezig met demonteren.'
Heb er sinds kort een donor SW bij, waar een schat aan onderdelen van te gebruiken is.
Ben van plan om af en toe als er weer vorderingen zijn, hier weer over te berichten.