Zodra t budget (na de verhuizing) het toelaat komt ze voor een distributie wissel logeren, hoor!Graag gedaan Martijn
De beste methode die ik kon bedenken: laten doen...Hoe heb je de poelies van de nokkenassen afgehaald? Ik ben met mijn GTV bezig en heb een originele trekker. Deze past alleen niet tussen het schutbord en de poelie van de voorste nokkenas.
[/quote]De beste methode die ik kon bedenken: laten doen...[quote=DB post_id=973711 time=<a href="tel:1556270818">1556270818</a> user_id=7788]
Hoe heb je de poelies van de nokkenassen afgehaald? Ik ben met mijn GTV bezig en heb een originele trekker. Deze past alleen niet tussen het schutbord en de poelie van de voorste nokkenas.
Ik begreep wel dat het inderdaad een aardige klus was, voor 2 man duw en trekwerk om een beetje extra ruimte te maken en de zooi los te krijgen. En een gezonde dosis WD40.
Inderdaad, zo heb ik iemand bij een 24v blok een poelie weten slopen...Ik heb de vierde er ook af. Met de originele trekker, maar kortere spindel. Methode met hamer en koevoet had ik ook al ergens gelezen op een Engels forum, maar ik ben niet zo van het hameren omdat ik bang ben van alles te beschadigen. Alleen als het echt niet anders kan....
Ik denk dat vrouw en kinderen daar niet heel gelukkig van worden, als de boodschappenwagen zo wordt gepimpt...Of je maakt er zo iets van. Kun je er lekker "bij jou in je achtertuin" mee gaan spelen..
Plaatje