De remklauw adapters zijn nu eindelijk klaar, als er vraag naar is kan ik ze wel eens op mijn scanner leggen om er een tekening met maten van te maken. Kan nu de remklauwen netjes gaan maken. Over veiligheid en levensmoe gesproken, ik weet niet hoe de 166 waar ik de klauwen van heb aan zijn einde is gekomen, maar het is maar goed dat deze nu uit het verkeer verwijderd is. Had denk ik andere velgen gemonteerd gehad die niet genoeg speling hadden, de remleiding is zo goed als doorgeschuurd! Ik brak ´m zo door en was flinterdun, had ik ook een foto van gemaakt maar schijnbaar per ongeluk verwijderd. Ik had zowieso al nieuwe remleidingen besteld, ik bestel die altijd via ebay `wimmer autoteile` die heeft leidingen kant en klaar van 18cm, 20, 25, 30, 40 etcetera vanaf 3,50 tot 15 euro ofzo voor 3 meter. Ik heb zelf zo´n setje om flenzen op leidingen te maken maar ga niet zelf prutsen als ik vanuit de makkelijke stoel met een paar muisklikken kant en klaar gemaakte leidingen kan bestellen, van staal (niet koper
) en met coating, komt wel 17,50 verzendkosten bij.