Zo al een tiet meer geen update gedaan ... dat moeten we maar weer ff doen.
Na met de stuk rappere 1.8 carbs van Jens te hebben gereden, vroeg ik me toch af hoe t kwam dat de motoren zo verschilde. Toen de auto ook nog begon te stotteren ben ik toch maar eens onder de kap gaan rondkijken. Bij het uitdraaien van de bougies werd het euvel al snel duidelijk, die waren duidelijk aan vervanging toe (bij één was het porselein was het porselein al deels weggeslagen). Toen ik mezelf nog even fijn onder stroom zette door een minder frisse kabel van de verdeler vast te pakken was te helemaal duidelijk, autootje mocht wel ff een beurtje krijgen. Gevolg: een stuk soepeler lopende 75.
Tjah en dan komen de mooie dagen eraan dus weer tijd voor het altijd lekkere buitenklussen. Eerst maar weer ff een knap stukkie muziek en de carkit maar weer ingebouwd. Aangezien er een lelijk gat in het dashboard was gezaagd, kon de parrot mooi gebruikt worden om dat te verhullen
Voor de rest met Sander nog de thermokoppel vervangen en de V-snaar en vandaag ff het klokkenspel vervangen voor een normaal setje ipv het witte uhm.. Halfordsplaksetje. M.b.v. de gps de snelheidsmeter nog mooi afgesteld kortom weer een vruchtbaar daggie
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Die zwarte tellers worden trouwens zwaar onderschat ... dit kijkt veel lekkerder!
Voor:
Na:
Mocht er nog iemand belang hebben bij die witte tellers.... ze liggen klaar voor je.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)