Slim bedacht...Als het bijna een mini cooper is,en ene alfa huishouden,een innocenti?
Dankjewel! als je vragen o.i.d hebt over de 2600, kan je me wel even pb'en, Mijn vader heeft een 2600 sprint helemaal gerestaureerdWow kerel, r.e.s.p.e.c.t
Mijn tweede wagen was een rode '91 75 TS, en geen maand gaat voorbij zonder dat ik spijt heb dat ik haar verkocht heb. Als ik nog ergens een rode 75 tegenkom kan ik me niet beheersen of ik moet nagaan (adhv van de krassen en de 'ingedeukte' hoofdsteun linksachter) of zij het niet is. Vandaag de dag staat er trouwens een project 2600 in de garage
Succes met de rijlessen (en voorzichtig met het rechtervoetje)
Okee, nou mijn vader heeft er ook 8 jaar over gedaan hoor.Super, alvast bedankt voor het aanbod, als we vast komen te zitten pb ik je. Kan nog ruim wat duren want er wordt enkel gewerkt in de schamele vrije uurtjes.
Mooi mooi, dat is er weer eentje om nooit meer weg te doenGeen update, maar wel iets leuks!
Vandaag het klaverblaadje binnengekregen, en gelijk even doorbladeren, en opeens zie ik dat mijn 75 een half pagina in beslag neemt, vond het wel leuk