Ik ben niet veel meer op het forum.
Kom nu wel dit topic net tegen en wens je heel veel sterkte Sander.
Schrikken weer. Ik hoop dat de positiviteit en je kracht je er door weet te slepen, de vele kaartjes en de medicijnen uiteraard.
Sterkte, ook zeker voor de verdere familie, die dit doorstaan en meemaken al die tijd.
Ik ben net terug van vakantie en lees net al jullie hartverwarmende woorden hier op het forum. Natuurlijk heb ik de afgelopen week veel contact gehad met mijn ouders over Sander. Ik zou hem vandaag graag bezoeken, maar gezien het feit dat ik grieperig ben en die bacillen zeker niet bij Sander terecht mogen komen, blijf ik nog maar even weg. Mijn zwager heeft dit topic goed bijgehouden toch wil ik nog een kleine aanvulling geven. Zoals gezegd Sander wordt nu slapende gehouden en volgens Prof. Bleichrodt is het niet uitgesloten dat hij de komende dagen nog een keer geopereerd moet worden. De spierweefseltransplantatie heeft ook nog niet kunnen plaats vinden omdat Sander's conditie dat nog niet toelaat. Een dezer dagen hopen mijn ouders Prof. Bleichrodt weer te spreken en meer duidelijkheid te krijgen (wanneer weer ingreep? hoe lang nog slapende?)
Heel leuk initiatief van die poster/ kaart. Ik zag dat Martijn (Adjesalfa) ook naar de onderdelendag gaat, wellicht een idee om de poster aan hem mee te geven zodat hij deze bij mijn ouders kan afgeven.Of zoals al gezegd iemand die deze kan afgeven in 's-Hertogenbosch bij mijn zus of bij mij in Oosterhout.
Misschien een klein lichtpuntje: Bij de onderdelendag lag een hele mooie grote poster en daar staan al flink wat namen en beterschapswensen op voor Sander
SCARB redacteur: Het Alfahart spreekt
159 3.2 V6 Q4
GTV 2000 van 1982
147 1.6