Heel gaaf. Moet wel een enorme kick geven na al je noeste arbeid.
En is dat nou een speedwhobble in de derde versnelling ?
Dat deed mijn 75 1,8 met webers niet hoor
Aandraaien tot 12 Nm dan lossen en aandraaien tot 8 Nm is de norm. Truc die ik vorige week geleerd heb... Na lossen aandraaien tot je nog net met een schroevendraaien de dikke ring die op t lager ligt onder de moer opzij kunt drukken.Heb mijn voor wiel lagers afgesteld zoals in het werkplaats handboek beschreven is. Alleen vind ik de speling op t wiel nogal veel. Kan je gewoon 3-4 mm op en neer bewegen. Is dat normaal voor die conische lagers? Kan de moer nog wat strakker zetten maar dan draait t lager niet meer soepel (volgende uitsparing in de kroon moer)
Dat doe ik ook. Het is niet hoe het volgens het boekje hoort, maar als je het boekje volgt heb je vaak inderdaad te veel speling om zelfs de APK maar te halen.mijn methode is altijd aandraaien tot het wiel zwaar begnt te lopen en dan zover terugdraaien zodat de splitpen past.
Ja, zo heb ik t ook gedaan. Tandje strakker durf ik eigenlijk niet... misschien de kroon wat verbouwen zodat er een tussen maat is. Heb het idee dat ik onder t rijden de wielen hoor resoneren.mijn methode is altijd aandraaien tot het wiel zwaar begnt te lopen en dan zover terugdraaien zodat de splitpen past.
3a4 mm is wel veel dan volgens mij.
Hopelijk los je het daarmee op. Heb je al een idee waar je wil gaan dyno-en?Inlaatspruitstuk weer aan t modificeren mis nog 0.15 bar boven de 4000rpm. Als ik dat goed heb en t loopt allemaal lekker kunnen we een keer gaan dyno-en.
T dual plenium style gaat er weer uit. Mooie gelijke verbranding overal maar te veel druk val helaas. Hele dip in mn inspuit tabellen... precies op t punt dat de druk ook terug loop...