Alweer een maand niks geupdate hier(maar ook niet aan mn 75)
Afgelopen week was ik lekker vrij,en heb ik mezelf maar eens getrakteerd op een verse radio in de 75.
Ik miste sinds de inbouw van mn V6 tank best wel de bas in de audio,omdat mn subwoofer niet meer paste(wat een sjonnie he
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
)
Donderdag een Alpine cde-111rm radio gekocht(met oranje toetsverlichting,past mooi bij de nog steeds te plaatsten oranje tellers etc.).
Ik had al een hele tijd een rockford fosgate versterker liggen,en ook een setje achter boxen.
Ook zaten er al meer als een jaar alpine boxen achter de deurpanelen voor.
Nadat ik de radio gekocht had,meteen maar samen met mn zwager aan het inbouwen gegaan.
Het resultaat mag er zeker wezen,super zuivere kwaliteit,en een bas waar ik tenminste weer mee voor sjonnie doorkan
De radio:
De versterker:
De achterboxen:
Ook heb ik gisteren na een dagje lassen aan mn vriendin dr fiat nog een zwarte tellerbehuizing geplaatst(ipv de grijze).
Na de inbouw van mn V6 tank had ik trouwens problemen met de tank goed vol krijgen,omdat de ontluchting niet lekker werkte zonder orginele vulslang.
Mn vader heeft gisteren een speciale mof in de vulslang gezet,met een onluchtingsnippel erin.
Nog niet getest trouwens
![Afbeelding](http://i867.photobucket.com/albums/ab236/brolli21/SDC11365.jpg)