Als je perse de subaru motor wilt gebruiken zou ik er geen transaxle aan vast knopen. Het is lastig om het gehele ding onder de auto te krijgen (of je moet de halve bodem omlassen) en die bakken zijn ook niet zo sterk.
Het zou makkelijker zijn om er een bmw-bak aan te maken en dan een andere achteras te monteren. een starre as van bv een opel manta zou makkelijk te monteren zijn maar is ook een probleem bij 300+pk. Iets meer werk zou het zijn om bv een achteras van een bmw e30 te monteren, maar dat zou wel een vele betere optie zijn. Die steek is ook nog eens 4x100 dus redelijk gelijk aan de 33 steek.
Ideeen genoeg... Tijd, kunde en geld is wat je nodig hebt...
Nog een optie zou trouwens zijn om hem fwd te houden; subaru motor en Audi bak ( bv A4/A6, die hebben de motor ook in de lengte voorin en voorwielaandrijving).
"kan niet" ligt op het kerkhof....
Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.