![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Thom
Dat gaat prima, zat ook onder mijn ex-Sud TIQV toen ik die kocht in 19-lang-geledenZou je tijdelijk eigenlijk ook weer 13"wielen met 145er bandjes moeten monteren
Thom
Stalen 13 inch velgen liggen hier genoeg her en der, ik had erover gedacht een setje te voorzien van 155/13 winterbanden, om de ijsracer look te verkrijgenZou je tijdelijk eigenlijk ook weer 13"wielen met 145er bandjes moeten monteren
In totaal 10 uur werk, maar ik voel me weer 18 als ik er mee rij...ik voel me geen 18 vanwege de stijfheid en spierpijn die het bovenhoofds en in verwrongen posities sleutelen met zich mee brengt maar wel omdat dit motortje precies zo is als in de Sud die ik als 18 jarige had. Als je bij 3500 toeren het gas los laat, niets bijzonders maar als je bij 4000 toeren gas los laat doet ie prrrrrrr in de uitlaat, geweldig en precies zoals ik me herinner. En ook de voelbare weerstand in het gaspedaal als de 1e trap volledig open is en de 2e trap gaat openen kan ik me weer precies herinneren. Als 18 jarige stopte ik daar immers, als de 2e trap open ging zou ie veel meer gaan verbruiken...terwijl ik toen kon tanken voor 1 DM per liter en de Marken greeg ik als guldens in de winkel waar ik in het weekend werkte.dat is inderdaad een leuke klusmooi dat ie weer rijd man !