Geen idee,nog niet opgemeten,maar ik weet wel dat de achterklauwen 1 cm verbreed moeten worden.
Indien de schijven idd m10 gaten hebben,dan heeft een vriend van me een draaibank,dus dan gaan we wel pasbusjes draaien
Past ook heel hendig op aandrijfassen van een TS. Op mijn race-75 is dit al 4 jaar zo gemonteerd zonder enig probleem.sz schijven hebben m10 bouten nodig ofnie?
Dat is zoals Remco zegt een kwestie vd juiste pijp zoeken. Dat heb ik al eerder gedaan en recht zagen en je bent klaar. Zorg dat het buisje fractioneel korter is dan de dikte vd schijf.Geen idee,nog niet opgemeten,maar ik weet wel dat de achterklauwen 1 cm verbreed moeten worden.
Indien de schijven idd m10 gaten hebben,dan heeft een vriend van me een draaibank,dus dan gaan we wel pasbusjes draaien
Inderdaad, laatstelijk de schijf er nog afgehad, die inbusboutjes is niets aan te zien... Als je busjes wil maken wordtr het wel zoeken naar een erg dunwandig pijpje en is m.i. niet noodzakelijk.Gewoon met m8 denk ik Theo?
Lijkt mij prima gaan, gaat erom dat het geklemd zit en de wrijving moet de kracht dan overbrengen, niet de afschuiving op de bouten.