Zo, daar zijn we weer met wat fotootjes !
Afgelopen zaterdag was weer bakken en braden workshop, bodem en kofferbak zijn klaar. Met andere woorden: alles wat nu nog moet gelast worden, zit vooraan in de motorruimte (tot op heden dus enkel nog de accubak, mits geen andere lugubere ontdekkingen)
Bodem achter passagiersstoel:
Bodem rechts voor + aanhechting bodemplaat bij dorpel:
Vervelend (en bekend) plekje bij de wielkast, gelukkig enkel aan de rechterkant
En uiteraar de reserverwielbak:
Volgende week kan deze hele zooi dus schoongemaakt, behandeld en geschilderd worden. foto's volgen. Daarna nieuwe dreunplaat monteren en dan zou het interieur er terug in kunnen.
Dat brengt ons dan bij de voorkant, met nog enkele dilemma'tjes (nou ja, niks dilemma, ben er al uit): Il motore ligt zo goed als los. Subframebalk is weg, want die ziet er niet meer uit. Uitlaat is er van onder...En nu moet het stuurhuis er uit, want er moet gelast worden bij de accubak, net boven de rubbers. Het blok kan ook zakken, om de motorruimte op te knappen, maar aangezien hij er zo goed als uit is, heb ik besloten dat ie er volledig uit gaat. Ik moet enkel de aandrijfassen en staartstuk (en de centrale steun, uiteraard) nog lossen en hij "ligt er". Toch maar doen, dan kan ie op de motorbok, kan de carterpan er een keertje af, spelingen opmeten en kijk: we zijn weer vertrokken voor een aantal karweitjes die ik eigenlijk niet gepland had..
Maar: het zou toch zonde zijn binnen enkele maanden de schuur uit te rijden en bv. te merken dat de koppeling slipt (of een ander gebrek). Bovendien kan ik dan zonder moeite de remmen aanpakken bij de bak enz enz...
Niks dilemma meer, er uit met Il motore ! Of denken jullie daar anders over (lijkt me niet
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
)